Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autorská kniha a alternativní způsob oslovení čtenářů
Pokorná, Gabriela ; Landová, Marcela (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem zpracovala soubor autorských příběhů a vybraných básniček. Vytvořila jsem knihu s názvem 13 zlatých mušek a soubor propagačních materiálů. Tyto materiály však knihu nemají prvoplánově propagovat, ale mají za cíl vyhledat potenciální čtenáře, kteří teprve pokud se rozhodnou na oslovení reagovat, dozvědí se o jádru projektu – autorské knize.
Regionalizace Českého ráje na základě analýzy symbolů využívaných k jeho propagaci
Jenček, Lubor ; Šifta, Miroslav (vedoucí práce) ; Semian, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu regionální identity. Zájmovým územím práce je region Český ráj. Účelem práce je stanovit prostorový a symbolický tvar regionu na základě propagačních materiálů z infocenter z Českého ráje. Prvním cílem práce je prostorově vymezit Český ráj - určit jeho hranice. Druhým cílem je odhalit, jestli propagace utváří z tohoto regionu územně homogenní celek, nebo je Český ráj vnitřně heterogenní. Práce tedy zjistí, jestli je "více Českých rájů" nebo pouze jeden. Posledním cílem práce je identifikovat symboly Českého ráje. Úvodní teoretická část práce má za úkol představit koncepty a pojmy užívané v druhé části práce. Druhá praktická část obsahuje analýzu a vyhodnocení propagačních materiálů. Třetí část práce obsahuje konfrontaci výsledků této práce s výsledky diplomové práce Michala Semiana z roku 2010. Pro získání odpovědí na výzkumné otázky práce byly použity statistické i kvalitativní metody výzkumu. Klíčová slova: region, symbol, nová regionální geografie, institucionalizace regionu, symbolický tvar regionu, propagační materiály, Český ráj
Možnosti využití Přírodní rezervace V Lisovech v rozvoji cestovního ruchu v SO ORP Jihlava a Pelhřimov
MATĚJKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá analýzou a zhodnocením Přírodní rezervace v Lisovech. Zároveň se také zaměřuje na možnosti využití Přírodní rezervace v Lisovech v rámci rozvoje cestovního ruchu v SO ORP Jihlava a Pelhřimov. Hlavním cílem je zpracování vlastních návrhů a námětů materiálů, které by měly napomoci k rozvoji a propagaci zejména lokálního cestovního ruchu ve sledovaném území. Výsledky propagačních materiálů jsou vyhotoveny v podobě loga, webové aplikace a informační brožury. Zpracování výsledných materiálů, resp. informační brožury a loga, probíhalo zejména pomocí programů: Adobe InDesign CS6, ArcGIS ArcMap a Zoner Photo studio 17. Webová aplikace byla vyhotovena díky možnosti propojení map se službami GoogleMaps. Nezbytnou součástí díla jsou také vlastní mapové výstupy, fotodokumentace a tabulky.
Sémiotická analýza propagačních materiálů HME v atletice 2015 v Praze
Turková, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Předmětem práce je analýza propagačních materiálů sportovní akce - Halového mistrovství Evropy v atletice 2015, které se uskutečnilo v termínu 5. března - 8. března 2015 v Praze. K tomuto účelu je využita metoda komplexní sémiotické analýzy. Práce obsahuje uvedení do kontextu. Není opomenuto ani teoretické zázemí zvolené metody, je vysvětlen způsob její aplikace na vybraný problém. Jsou definovány hlavní i vedlejší výzkumné otázky a specifikovány formy propagace neboli typy médií, na nichž budou provedeny dílčí sémiotické analýzy. Jelikož se práce zaměřuje na odhalení rozdílů v propagačních materiálech akce cílících na širokou a odbornou veřejnost, byl při výběru konkrétních forem zahrnutých do výzkumu kladen důraz na to, aby měl vzorek pro obě cílové skupiny z hlediska mediálního mixu obdobné složení. V části věnované výzkumu jsou za pomoci výše zmíněné metody analyzovány vybrané typy propagačních materiálů zaměřených na širokou, resp. odbornou veřejnost. Dochází zde k vyložení významů znaků a kódů obsažených v jednotlivých materiálech. Poznatky z analýzy jsou vyhodnoceny prostřednictvím zodpovězení výzkumných otázek. Lze říci, že propagační materiály HME 2015 zaměřené na širokou a odbornou veřejnost se od sebe výrazným způsobem liší. U forem propagace cílících na širokou veřejnost je patrná snaha...
Autorská kniha a alternativní způsob oslovení čtenářů
Pokorná, Gabriela ; Landová, Marcela (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem zpracovala soubor autorských příběhů a vybraných básniček. Vytvořila jsem knihu s názvem 13 zlatých mušek a soubor propagačních materiálů. Tyto materiály však knihu nemají prvoplánově propagovat, ale mají za cíl vyhledat potenciální čtenáře, kteří teprve pokud se rozhodnou na oslovení reagovat, dozvědí se o jádru projektu – autorské knize.
Propagace studia programu Ochrana obyvatelstva na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
FIŠEROVÁ, Simona
Teoretická část zahrnuje popis vzdělávací soustavy v České republice podle zákona č. 317/2008 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění dalších předpisů a zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění dalších předpisů. Dále zahrnuje výčet všech vyšších odborných škol a vysokých škol, které mají akreditované příbuzné obory k oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na CBRNE, který je vyučován na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Konec teoretické části se věnuje obecné propagaci a jednotlivým formám propagace. Vzdělávací soustava se podle zákona 317/2008 Sb. dělí na předškolní vzdělávání, základní vzdělávání, středoškolské vzdělávání, vzdělávání v konzervatoři a vyšší odborné vzdělávání. Zákon č. 111/1998 Sb. se zabývá studiem na vysokých školách. Dále se v práci zabývám podobnými obory na všech vyšších odborných školách a vysokých školách v České republice. Studium jsem rozdělila na vyšší odborné školy a bakalářské, magisterské a doktorské studium. Studium na vyšších odborných školách v programu Ochrana obyvatelstva otevírá pouze jedna vyšší odborná škola, a to v jednom studijním oboru. Bakalářské studium Ochrana obyvatelstva či podobný program otevírají na jedenácti vysokých školách, na nichž se dohromady vyučuje šestnáct studijních oborů. Magisterské studium v programu Ochrana obyvatelstva otevírají na šesti vysokých školách, a to celkem 9 studijních oborů. Doktorské studium otevírá pět vysokých škol, a to v devíti studijních oborech. V poslední části se věnuji obecné propagaci. Propagace slouží k motivaci určité skupiny osob nebo všech lidí. Pomocí propagace dochází k předávání informací, rozšíření znalostí obyvatelstva a zvýšení známosti značky či určité firmy. Propagace může probíhat pomocí reklamy, ať už v médiích, pomocí tištěné reklamy, televize či rozhlasem. Média členíme na masová a specifická. Mezi masová spadají rádia, televize, internet, kina, časopisy a rozhlas. Pod specifické patří billboardy, dopravní prostředky, výkladní skříně, obaly, ohrady sportovišť, e-mailing a reklamní předměty. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout vhodné metody propagace studia programu Ochrana obyvatelstva na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Výzkumná otázka zněla: Jaká je propagace studia a prezentace programu Ochrana obyvatelstva na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích? Za tímto účelem bylo realizováno dotazníkové šetření na vybraných středních školách v Jihočeském kraji. Pro toto zhodnocení byl vytvořen dotazník určený studen-tům středních škol, který byl rozdělen do dvou bloků. Blok I. obsahoval 10 otázek a Blok II. byl tvořen 13 otázkami. Blok I. se týkal: zájmu středoškoláků o studium na vysoké škole a vyšší odborné škole; možností jejich dalšího studia; kritérií, která jsou stěžejní při výběru studijního oboru; obav spojených s výběrem vysoké školy či vyšší odborné školy; výše školného na vysoké a vyšší odborné škole a získávání informací o studiu. Blok II. je zaměřen na: propagaci studijního programu Ochrana obyvatelstva na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích; zájem studentů o tento obor; propagační akce pořádané Zdravotně sociální fakultou Jihočeské univerzity či Katedrou radiologie, toxikologie a ochrany obyvatelstva; preferovaný druh a formu propagačních materiálů a hodnocení důležitosti studijního oboru.
Návrh propagačních materiálů na podporu prodeje produktů podniku Kalada Luhačovice
Jelenová, Veronika
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci podniku Kalada Luhačovice. Cílem práce je navrhnout nové propagační materiály na podporu prodeje zaměřené na konkrétní cílové skupiny, které nalákají nové i stávající zákazníky firmy. Nedílnou součástí práce je i vytvoření nového jednotného vizuálního stylu podniku, včetně návrhů nového logotypu firmy a firemních tiskovin. Práce obsahuje charakteristiku firmy, analýzu cílových skupin a nabídku produktů podniku, analýzu vnitřního a oborového prostředí. Práce se rovněž zabývá analýzou obecného prostředí prostřednictvím STEP analýzy. Analýza současného stavu podniku je vytvořena pomocí vypracovaného marketingového mixu. Na základě vypracovaných analýz je doporučena strategie, která podniku pomůže upevnit postavení na trhu a získat nové zákazníky. Dále je navrhnuta nová cílová skupina, na kterou by se firma mohla zaměřit, a jsou vytvořeny jednotlivé propagační materiály. Závěrem je tato problematika zhodnocena po finanční stránce a je navržena vhodná distribuce propagačních materiálů.
Návrh marketingové komunikace domu s pečovatelskou službou
Sedlák, Marek
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové propagace pro Dům s pečovatelskou službou v obci Silůvky. Cílem práce je navrhnout vzhled budoucích internetových stránek pro vybraný subjekt. Práce obsahuje charakteristiku DPS a popis služeb, které jsou v Domě poskytovány, SWOT analýzu a analýzu konkurence se zaměřením na jejich internetovou propagaci. Nedílnou součástí práce je vytvoření jednotného vizuálního stylu pro DPS včetně návrhů logotypu a tiskovin. Na základě získaných informací je navržen vzhled webových stránek, propagační materiály a jejich distribuce. Na závěr práce jsou vyčísleny náklady na marketingovou propagaci.
Marketingová strategie firmy MYKITA a návrhy jejích změn pro ČR
Brych, Jaroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Práce se zabývá popisem marketingové strategie berlínské manufaktury MYKITA, vyrábějící luxusní brýle, a následným návrhem jejích změn pro Českou republiku. První, teoretická část je zaměřena na popis luxusu, luxusní značky a typologii jejího managementu, dále na marketing a pojmy s ním spojené. Obsahem druhé poloviny práce je charakteristika firmy MYKITA a její marketingové strategie, zaměřené zejména na propagační materiály, doplněné o návrhy jejich změn. Poslední, čtvrtá kapitola navrhuje a teoreticky rozpracovává možnost otevření vlastního, firemního, obchodu v Praze.
Využití fotografie v propagaci v cestovním ruchu
Prachařová, Eva ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cílem práce je zhodnotit úroveň fotografií v propagačních materiálech turistických regionů České republiky. Dále je cílem práce ukázat, zda grafické provedení propagačních materiálů ovlivňuje rozhodování zákazníků o návštěvě daného regionu. Teoretická část obsahuje stručnou historii fotografie, propagace a vývoj cestovního ruchu v České republice. V praktické části jsou zkoumány fotografie ve vybraných propagačních materiálech turistických regionů podle vytyčených kritérií. Druhá výzkumná část je zaměřena na testování vlivu fotografií na účastníky v cestovním ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.